Weer thuis - Reisverslag uit Centrum, Nederland van Ies en Evelien Biekart Verdonk - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Centrum, Nederland van Ies en Evelien Biekart Verdonk - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: Ies

Blijf op de hoogte en volg Ies en Evelien

08 Augustus 2011 | Nederland, Centrum

Hallo allemaal,
Nadat we inmiddels weer goed zijn geland, zowel fysiek als psychisch nu toch nog een afsluitend blogje.
Laatste dagen waren leuk om bij te komen op het strand van Ambataloaka (Nosy Be). De terugvlucht naar Schiphol was lang, maar is goed verlopen. Eerst 1 1/2 uur van Nosy Be naar Tana, daarna 2 uur inchecken, vervolgens op 8 augustus 0045 naar Parijs, waar we om 12.45 lokale tijd landden. 1 uur overstaptijd dus speren met "priority ticket" door douane (inchecken in Schengen gebied) en dan tot slot 1 1/2 uur vliegen naar Amsterdam.
De reis was geweldig, het eten redelijk, de natuur overweldigend, duizenden foto's moeten nog gesorteerd (en afgedrukt want ik had inderdaad mijn oude Nikon FM ook mee, dus filmrolletjes ontwikkelen en afdrukken, maar dat volgt en hopelijk sneller dan de foto's van Bhutan (!).
Kortom we zijn weer thuis en inmiddels al weer paar dagen aan het werk.
Dank jullie wel voor alle leuke reacties op dit blog. Wellicht zet ik er later nog wat foto's bij en als dat gebeurt stuur ik wel een aparte mail.
Volgende reis is "bestemming onbekend". (ook leuk :-) )

groetjes
Ies en Evelien

• 13 Augustus 2011 - 20:39

Ron En San:

Fijn dat jullie het zo naar de zin hebben gehad, en fijn dat jullie gezond weer thuis zijn! Was een bijzondere ervaring he? Bedankt voor de leuke, soms humoristische en altijd weer lezenswaardige reisbeschrijvingen; tot de volgende Global Trip (kunnen ons niet voorstellen dat "bestemming onbekend" dicht bij huis zal liggen!)

• 14 Augustus 2011 - 08:37

MaPa:

Wij zijn het helemaal eens met de vorige sprekers(Ron en San)
    Welkom thuis!

• 14 Augustus 2011 - 15:12

Fem + Frans:

Inmiddels hebben we elkaar aan de lijn gehad, maar toch nog een welkom thuis. De eerste werkweek zit er al weer op en begint het gewone leven weer. Toch zullen jullie de eerste weken wel zoiets hebben van: waar zaten we toen en wat deden we toen? Daarom is een reisverslag juist zo leuk. Je denkt dat je het nooit zal vergeten en toch na verloop van tijd en meerdere reizen kom je er achter dat e.e.a. wat weggezakt is. Dan kunnen jullie nog eens op je gemakkie teruglezen hoe intensief het allemaal was en welke wijze raad wij hier weer hebben gedeponeerd! XXX Fem + Frans