15e dag 29 juli Ifaty - Reisverslag uit Ifaty, Madagascar van Ies en Evelien Biekart Verdonk - WaarBenJij.nu 15e dag 29 juli Ifaty - Reisverslag uit Ifaty, Madagascar van Ies en Evelien Biekart Verdonk - WaarBenJij.nu

15e dag 29 juli Ifaty

Door: Ies

Blijf op de hoogte en volg Ies en Evelien

31 Juli 2011 | Madagascar, Ifaty

Vandaag zijn er diverse ontspannings mogelijkheden: Walvissen spotten, zeilen met een pirogue, snorkelen, duiken of een bezoek aan het spiny forest. Of naruurlijk uitslapen, strandwandeling maken, op strand zitten en lekker niks. Wij kiezen voor het laatste en genieten van een dag aan zee. Ook ik ontkom niet aan de reizigersziekte en heb wat krampen. Gelukkig niet ernstig, maar toch. Rustig aan vandaag!
Ook vanmorgen Atie gebeld, die blij was om Eveliens stem te horen. Fijn dat ook zij via Dorien voorzien wordt van de verslagen.
Morgen vroeg op (3 uur!) want we vliegen om 9 uur. Eerst 2 1/2 uur hobbelen en dan terug naar Antananarivo met Madagascar Air.
Als ik dit schrijf op m'n PDA is het drie uur 's middags en de maag is wat tot rust gekomen.
Komende dagen misschien weinig tijd dus kan paar dagen duren voor weer geweblogd kan worden. Tot later. Ies en Evelien

• 01 Augustus 2011 - 07:24

Fem + Frans: