29 juli Weer thuis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ies en Evelien Biekart Verdonk - WaarBenJij.nu 29 juli Weer thuis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ies en Evelien Biekart Verdonk - WaarBenJij.nu

29 juli Weer thuis

Door: ies

Blijf op de hoogte en volg Ies en Evelien

29 Juli 2016 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,
We zijn inmiddels weer een beetje bijgekomen van de lange terugreis. De terugtocht was erg lang en nog al hobbelig. Geen spectaculaire onweersflitsen boven India, maar in datzelfde gebied wel erg veel turbulentie. En natuurlijk onder het eten. -:(. 's Morgens om 06.47 geland op Schiphol en met trein en taxi naar huis. Niet zo'n last van jetlag (tijdsverschil was immers maar vierenhalf uur) en de hele dag een beetje gerommeld met opruimen.
De komende dagen zal ik nog wat foto's op de goede plek bij het juiste reisverslag proberen te krijgen en ook voor onszelf de datum in de titel van elk verslag opnemen. Dan snappen we het zelf ook weer -:).
We hopen dat jullie hebben genoten van de verhaaltjes (je kan je overigens afmelden voor de mailinglijst als je dat zou willen).
Wij hebben een schitterende reis achter ons en gaan nu nagenieten van de vele foto's.
Groet en voor wie nog gaat: Fijne vakantie!
Ies en Evelien

• 02 Augustus 2016 - 14:01

Ron:

Zag nu ook de nieuwste foto's verticaal staan als ze zo moesten. Nou, ondanks dat lastige uploaden en dat soort verrelanden-ongemakken vinden we dat jullie toch een volwaardig, lezenswaardig en heel aardig reisverslag geschreven hebben, we konden het prima volgen en keken alweer uit naar de volgende dag!
    Dik nagenieten nu jullie, en vele aah- en o ja-momenten bij het terugzien van de foto's!