17 juli Filmster voor 1 dag 2 - Reisverslag uit Myene, Myanmar van Ies en Evelien Biekart Verdonk - WaarBenJij.nu 17 juli Filmster voor 1 dag 2 - Reisverslag uit Myene, Myanmar van Ies en Evelien Biekart Verdonk - WaarBenJij.nu

17 juli Filmster voor 1 dag 2

Door: ies

Blijf op de hoogte en volg Ies en Evelien

17 Juli 2016 | Myanmar, Myene

17 juli Supermodels
Gisteren hebben we ingestemd met de compensatie voor de 25000 Kyats entree en vanmorgen staan we om half acht klaar voor een tripje Mt Popa. Het zal een bijzondere dag worden met de ene verrassing na de andere.
Bij de receptie wordt ik aangesproken door een vriendelijke Birmees, die mij z'n telefoon geeft en gebaart dat ik moet luisteren. Aan de andere kant hoor ik ons contactpersoon van gisteren. Hij checkt eerst of ik inderdaad degene ben die hij gisteren heeft opgehaald van het busstation. Hij vertelt vervolgens dat we mee moeten gaan met de chauffeur, die ons naar de ontmoetingsplaats zal brengen. Oh ja, " wat is jullie lengte?" vraagt hij. Ik geef hem onze maten maar heb geen idee waarvoor hij dat nodig heeft. We stappen in de minivan en rijden 15 minuten als we plotseling stoppen langs de weg. De chauffeur en bijrijder verlaten de auto maar laten de airco aan staan. Wat gaan we nu weer doen !? Het wordt steeds minder duidelijk en een Birmese/Engelse uitleg snappen we niet, maar het zal wel goed komen. Na 10 minuten verschijnt er een grotere bus en stappen we over. We worden hartelijk verwelkomd door de filmploeg en enkele andere vreemdelingen en Steve (een Australi

• 19 Juli 2016 - 22:37

Ron:

Whoop whoop whoop! Sohee, gaaaaaf! Zie jullie al helemaal naar beneden suizen, high five auw auw sir! :-) .
    Prachtbelevenis, en nog veel mooie dingen gezien ook, heerlijk! Warrummm trouwens, pfoe...

• 20 Juli 2016 - 09:35

Fem:

Gaaf zeg! Wie had dat nou gedacht toen je voor de archeologie ging. Soms heeft kwaad worden toch nog zin! Ben benieuwd naar het filmpje.